[Tajfutas] izraeli tájfutó térkép?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Már. 12., H, 18:13:28 CET

Szervusztok!

Van valakinek izraeli tájfutó térképe, vagy akármilyen térképe, nem messze
az ottani tartózkodási helyemről, ahová 10 nap múlva utazok? Vagy amin ez a
lakott rész van ábrázolva: Tel Aviv + Petah Tikva. (A térképcsíkon a piros
izével megjelölt helyen fogok lakni. A megadott koordináták is oda
mutatnak.)

Nagyon hálás lennék, ha valakitől kaphatnék másolatot ilyen térképről, vagy
kölcsönzést arra az időre, amíg én lemásolom. Nem baj, ha nem latin betűs.
A héber vagy orosz írást is tudom olvasni.

Üdv:
Kéri Gerzson