[Tajfutas] térkép nyomtatás házilag...

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Már. 10., Szo, 09:06:21 CET

Sziasztok!

A legjobb!
Nekünk az van már egy fél éve.
Gazdaságosan nyomtat, gyors.
A festék nem kopik le a hajtásoknál.
Többször használtam próbaképpen fólia nélkül az így nyomtatott térképet.
Pl 4-5 órás hóban futásoknál is.
Szerintem tökéletes, nagyon szeretem.
Ha szeretnéd megnézni, holnap velünk lesz a ZVV hosszún. és futhatsz egy
pályát is vele nyomtatva......

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>