[Tajfutas] térkép nyomtatás házilag...

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2018. Már. 10., Szo, 09:02:43 CET

Sziasztok!
Mivel közérdekű a dolog, ezért a listára válaszolnék. Nekünk (Hód-mentor)
kb. 2 éve van meg az említett típus elődje, a WF5620. Komoly gép, nem volt
még vele problémánk. A költségekről sajnos nem tudok nyilatkozni, mert
odáig még nem jutottam, hogy számoljam a kinyomtatott oldalakat, ráadásul
még térképek között is hatalmas különbség van fedettségben (vö.
középhegységi tiszta erdő nagyrészt fehérrel, alföldi puszta 90%-os sárga
fedettséggel), nem hogy egy szöveges oldal és egy térkép között.Átlagos
"alföldi tájfutó" felhasználással én olyan 100-120Ft/oldal körüli árat
sejtek, aminél ugye lehet jóval olcsóbban is nyomtatni digitális nyomdában,
de edzések esetén, amikor fél órával kezdés előtt készülök el a feladattal,
ez nem opció.
Riasztó lehet a gyári patronok ára, egy garnitúra (4 szín) kb. 70 000Ft az
XXL-es méretből (http://www.bluechip.hu/kereses?q=t789), tavaly mi ebből
kb. 2 garnitúrát használtunk el. Az XXL patronokhoz írt 4000 oldal 5%-os
fedettségre vonatkozik, térképekkel könnyen lehet 70-80%-ot is produkálni,
értelemszerűen a nyomtatható oldalszám arányosan csökken ilyenkor.
Amit szeretek benne:
-tényleg vízálló a nyomat (csak gyári tintával garantált, mással eddig nem
is próbáltam)
-vezetékes és WIFI-s hálózati üzemmódban is használható
-könnyen konfigurálható, a felesleges kiegészítő szoftverek telepítését
egyszerű megelőzni
-sebessége megfelelő (ez a modell ugye a honlap szerint is üzleti és nem
otthoni)
-rengeteg beállítási lehetőség

Ami nem annyira jó:
-elég nehéz, szállítani kissé körülményes
-pretexre nem lehet vele nyomtatni

Összességében csak ajánlani tudom, de arra senki nem számítson, hogy
20-30Ft-ért tud vele térképet nyomtatni (szerintem más otthoni géppel se).

Üdv:
Petrócki Ádám