[Tajfutas] FW: Sítájfutó OB-k a RouteGadgeten

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2018. Már. 5., H, 09:49:45 CET

Szervusz Viktor,

Mets Mikiék biztosan építenek erre a helyzetelemzésnek is beillő értékelésedbe, amivel nem nagyon lehet vitatkozni. Ami engem elgondolkodtat az az, hogy egyre nagyobb érdeklődés mellett a konkrét bajnokságokon indulók száma nem növekedett, sőt, mint látjuk talán csökkent is, de ez lehet, hogy csak a sok halasztás  „eredménye”.

Biztos lehetsz benne, hogy látva a térképet és pályákat, sokan eljönnek a következő lókúti derbyre… :)

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató