[Tajfutas] Fwd: Tájfutás Világnapja a sajtóban

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2018. Jún. 28., Cs, 11:30:03 CEST

Sziasztok!

A Világnap körül nem működött a lista, ezért nem tudtunk hírt adni/kapni
egymás rendezvényeiről. Ennek egyik pótlása a Hangyabolyban a tabániról és
balassagyarmatiról szóló cikk, olvassátok!

A KÉPMÁS családmagazin újságírója helyszíni riportot készített a
Gellérthegyen 3SZ-s versenyről, ami most jelent meg. Szerzői jogok miatt
egyenlőre nem közölhetem a cikket, csak kedvcsinálónak egy kivágatot, és a
címlapot, hogy akinek megtetszik, meg tudja venni az újságárusnál.
Egyébként nagyon színvonalas újság, érdemes kipróbálni.
https://photos.google.com/share/AF1QipNe4brpCckwVyKpIqaNd0C5
ls5LL1Z-EIorh5shglcTWWBRDdEtFwylR9UL4qvAYA?key=TjRiNGV6MHZaR
3lBV0xxeGNLZ21RdE9ROEJRWWVB

Elnökünk, Bugár Józsi a Kossuth Rádióban nyilatkozott május 25-n a témáról:

https://www.mediaklikk.hu/radio-lejatszo-kossuth/?date=2018-
05-25_22-20-00&enddate=2018-05-25_22-40-00&ch=mr1

22.22.50-től hallható.

Szerintem mindenki szívesen olvasná a többi rendezvényről megjelent cikket
is, akinek van ilyen, kérem tegye közkinccsé!

Köszönettel:
Krasznai Orsi