[Tajfutas] A levelezesi lista feleledt...

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2018. Jún. 19., K, 11:28:41 CEST

Tisztelt Érintettek,

A Tájfutó levlista lassan életre kel (nevéhez hűen, a lazarus "feltámadt",
immár sokadszorra).

A nap folyamán vsz. az archivummal is elkészülök, az is hozzáférhető lesz.
(ha nem, akkor napokon belül...)

Jelenleg még mindig tesztelek sokmindent a rendszeren, előfordulhatnak
szolgáltatás-kiesések - esetleg leállások is!
Pont emiatt kérem, hogy még NE kezdjenek el a grafománok írni, bírják ki
holnap reggelig. (majd jelzem, ha végeztem)...

A ma elküldött listalevelek még nem biztos, hogy minden előfizetőhöz eljutnak!

Az időközben (rendszer kiesése alatt) életbe lépett GDPR miatt az ELTE is
módosította (pontosabban aktualizálta) szabályzatát határidőre. Akit érdekel,
az a www.elte.hu alatt megkeresheti.

Én saját hatáskörben úgy döntöttem, hogy nem fogok mindenkit leiratkoztatni a
listáról, majd újra feliratkoztatni - hisz a lista önkéntes alapú volt eddig
is, mindenki saját elhatározásából iratkozott fel rá anno.
Az email címeket természetesen _eddig sem_ és _ezután sem_ fogjuk kiadni
senkinek sem, semmilyen célból (se marketing, se "közvéleménykutatás", se semi
más), viszont tárolnunk kell a szerveren, hisz enélkül az nem működik :-) !

KB

ps. Elnézést kérek attól a sok-sok érdeklődőtől, akiket az elmúlt hetekben
így-úgy de elküldtem esetleg melegebb éghajlatra, amikor arról érdeklődött "mi
van a lazarus-al, mikor fog újra működni..." - hisz az össz. szabadidőmben
azzal foglalkoztam az elmúlt bő hónapban, hogy megoldjam a problémát...
Ha mindenkinek leírtam volna, hogy épp miért nem megy, akkor még most sem
lennék készen a 1.153.978 darab lazarus-on tárolt állomány vizsgálatával.

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu