[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Júl. 15., V, 21:40:42 CEST

Budapest központú tájkerékpár  EB, Szenior VB vel kapcsolatban komoly probléma volt. Ezért egészen konkrétan megfogalmaztam a magyarok részére hogy embargót az sért aki bármilyen közösségi oldalon fénykép útvonal vagy egyéb módon megjelenik, hogy a letiltott terepeken volt vagy a térkép javítóval, ellenőrző bíróval , vagy velem szembe találkozik a terepen. ennél többet nem lehet tenni szerintem, úgy tűnt hogy Nagyon rendesen betartottuk az embargós  előírásokat és az a két három ember Akik legjobban ismerték ezeket a területeket,meg a pálya kitűző és rendezői feladatokat láttak el.
Ugye attól hogy valaki két évig nem jár terepen, ahol szinte született , elég jól ismeri azt.
Gyakorlat, hogy ilyenkor azok akik nagyon jól ismerik a terepet, nem indulok még ha  az utolsó két évben nem is voltak a kint. legalább táj kerékpárban így van