[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Júl. 15., V, 11:56:28 CEST

és a szövetségi kapitányról és segítőiről se feledkezzünk meg. Minden
elismerésem a munkájukért:

3. JAVASLAT A JUNIOR SZÖVETSÉGI KAPITÁNY SZEMÉLYÉRE. Ea.: Molnár Péter
Az elnökség a júniusi ülésén döntött a pályázat kiírásáról, a szeptember
4-i határidőig egy pályázó jelentkezett, Zsigmond Száva. Az Élsport
Bizottság a pályázatát egyhangúan támogatta, így az elnökségi ülésen
személyesen is ismertette elképzeléseit. Természetesen az első számú cél
a jövő évi, hazai rendezésű Junior Világbajnokságra való felkészülés.
Ennek érdekében havonta lesznek összetartások az aspiránsok számára,
jellemzően releváns terepeken. Az összetartások alkalmával kiemelt
hangsúlyt kap a csapatépítés. A korosztályi átfedések miatt fontos az
együttműködés a többi szövetségi kapitánnyal. A háttértámogatást nyújtó
csapat tagjai Bakó Áron (edzések, elemzések), Kovács Filoména (mentális
felkészülés), Pintér Ábel (operatív teendők), Sulyok Ábel (terepi
munka), Zsigmond Vanda (csapatépítés) lesznek. 2017. szeptember 18.