[Tajfutas] Közérdekű kérdés

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Júl. 3., K, 21:26:50 CEST

> * Ha van valakinek ideje, lassan elkezdheti elemezni, hogy ez miként
> befolyásolja a létszámot. Nekem az az erős tippem a nevezési létszámokat
> elnézve, hogy enyhe növekedés van. Skuló Marci*

​Ezt az elemzést én is nagyon (el)várnám, ​mondjuk most év végén, a két év
tapasztalatai alapján.
Saját összeesküvés-elméletem szerint csökkennie kellene a létszámnak, vagy
legalábbis a váltóversenyek számának, de legyen Skulónak igaza!

Bár azt a gondolatot vszleg semmilyen számadat nem fogja kiűzni a fejemből,
hogy egyszerűen kényelmi okokból törölték el a váltók minősítését.
(nem a kombinációk egyenlőtlensége miatt, hanem mert macerás volt a
váltóversenyek minősítéseinek számítgatása)

kovacsp