[Tajfutas] UFO körök a Hosszú-hegyen?

Kézdy Pál kezdypal at freemail.hu
2018. Jan. 29., H, 09:08:34 CET

Sziasztok, Akik szkeptikusak az UFO elmélettel szemben, azoknak itt egy másik magyarázat: Az MTA Ökológiai Kutatóközpont a Pilisi Parkerdő Zrt-vel összefogva 2014-ben kezdett el egy gyakorlati célú terepi kísérletet, aminek célja, hogy a különböző módon végrehajtott fakitermeléseknek a biodiverzitásra gyakorolt hatását vizsgálja.Hat mintaterületet jelöltek ki, mindegyikben többféle fakitermelést modelleznek a tarvágástól a szálalásig. Ezek közül a légifotón a hat kisterületű tarvágás látszik, mindegyikben egy-egy visszahagyott facsoporttal, merthogy az utóbbi ökológiai hatását is vizsgálják.A kutatás leírása itt található: http://piliskiserlet.okologia.mta.hu/node/1A mintaterületek térképe csatolva. Üdv: Kézdy Pál