[Tajfutas] Sítájfutó versenyek Szlovákiában

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Jan. 24., Sze, 11:42:53 CET

Reméljük Mátraszentimrén talán összejöhet a dolog.
Idén, de sajnos már tavaly sem tűnt túl bíztatónak a hóhelyzet itt a Dunántúlon.
Mindenképpen érdemesnek látszik szlovákiai és osztrák versenyekben is gondolkodnia a mezőnynek és a szakágvezetésnek.
Annak idején én már kezdtem abba az irányba gondolkodni, hogy az esetleg idehaza rendezhető versenyek mellett a külföldi versenyekre való közös utazás meghirdetésében és megszervezésében működjön közre a Szövetség, az talán elősegíthetné ezeken a nagyobb létszámú hazai kontingens szereplését.

üdv. Viktor