[Tajfutas] /Tájfutás/kategória összevonások

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2018. Jan. 21., V, 11:11:41 CET

Egyetértek az előttem szólókkal ,főleg,hogy  a kor előrehaladtával,különösen 70 év fölött -legalábbis nagy többségünknél-exponenciálisan csökken  a fizikai,de sokszor a szellemi teljesítmény is .Én is javasolnám,hogy írják ki az összes korcsoport kategóriát és tartsák is meg kevesebb nevezés esetén is,esetleg még olyan formában is,hogy a 75,80- as kategória az esetleg kissé rövidített 70-es pályát fussa-de 65-set már ne-,igy még esetleg rangsor minősítést is lehet szerezni-mert ebben a korban -75 év felett-a 6-7 év korkülönbség sokunknál-persze vannak szerencsés kivételek kivételek-lényeges tényezőként esik latba..