[Tajfutas] A rangsor legyen rangsor!

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 12:06:48 CET

valaha, valahol északon, térképjavítások között több helyi versenyen
indultam, azt hiszem 3 vagy 4 pálya volt, az összemérhetők ugyanazt a
pályát futották, (3sz?) és láthatták ki a jobb (n14 vagy f70?), és aztán
ahogy Boxi mondja, mindenki csinálhat magának olyan szűrést amiben ő a
listavezető :-)
Ha a külön kategóriákat nem a díjakért, a különböző listákon megjeleníthető
eredményekért, hanem a teljesíthető pályákért kéri a versenyző, 3-4
pályahossz közül biztos talál megfelelőt.
Persze jól mutat az ember egy dobogó tetején, tudom, de ha a 3 hely már
üres?? épp utolsó elötti lett :-)
MM