[Tajfutas] A rangsor legyen rangsor!

Kovács Gábor borea at is.hu
2018. Jan. 20., Szo, 11:51:39 CET

Sziasztok!

Ha minden jól megy, hamarosan mindenki összehasonlíthatja egy közös rangsorban eredményeit.
Idézet az MTFSZ holnap legfrissebb híréből:
“ Horváth Sándor vezetésével egy munkacsoport kidolgozta az egy nagy közös ranglista számítás koncepcióját, 2018-ben egy nem hivatalos párhuzamos üzem keretében szereznének tapasztalatot róla és év végén tennék meg ez alapján a javaslatukat.”
A lényeg kb. annyi, hogy a jelenlegi 6 (ifi-felnőtt-szenior, mindkettőből külön férfi és női) helyett 1 rangsorban lenne mindenki.

Kovács Gábor