[Tajfutas] Nyílt levél az MTFSZ Fegyelmi Bizottságához

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Jan. 14., V, 07:21:13 CET

Kérdésem az MTFSZ honlap üzemeltetőjéhez. Elnézést, ha volt már a listán
vagy más módon információ, akkor az elkerülte a figyelmemet.
Az a problémám, hogy az új honlapon nem látok linket sem az adatbankra, sem
az adminisztrációra. Az utóbbi híján hogyan lehet most az Entry-s
nevezéseket intézni?

Üdv:
Kéri Gerzson