[Tajfutas] Sítájfutó OB február 25. - Mátraszentimre

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2018. Feb. 23., P, 08:41:18 CET

Sziasztok!

Köszönjük a beérkezett nevezéseket, mellékelten küldöm a vasárnapi sítájfutó OB-k nevezési listáját. Kérjük, ellenőrizzétek.
További nevezéseket még emailben (skio.hun at gmail.com) , vagy a helyszínen fogadunk.
Pályaadatok ma estére, rajtlisták legkésőbb szombat délutánra várhatók.
Továbbra is napos, de elég hideg időt mondanak vasárnapra, a fél méter hó így biztosan megmarad addig :)

Tamás