[Tajfutas] Sítájfutó OB február 25. - Mátraszentimre

Kálmán Kinde kalman.kinde at gmail.com
2018. Feb. 19., H, 09:26:23 CET

Szia,

Ez nem a nyerésről szól, hanem a következetességről, meg arról, hogy ne
kelljen örökké a fiatal titánokkal küzdeni, összeméretkezni :-). A hangsúly
az "örökké"-n van!

Ideje lenne egy kombinált bajnokságnak, ami az nyerhet meg, aki mindhárom
szakágban elindul (foot-O, ski-O és MTBO). A kategória "mizéria" ezt is
megnehezíti, mert nehéz egységeset találni, amely mindhárom szakágban meg
lenne rendezve...

Egyébként a Bakonyban is jó a hó, és egyelőre nem olvad :-)

Üdv.,
Kálmán