[Tajfutas] Sítájfutó OB infó február 18. - HALASZTÁS

benedek.kiacz at gmail.com benedek.kiacz at gmail.com
2018. Feb. 15., Cs, 19:03:04 CET

Dani,
amikor elképesztően jó állapotok voltak a Mátrában és külön felhívtalak, hogy gyere, akkor sem jöttél. Inkább ez a komikus, no meg az, hogy a kibicnek semmi sem drága. Ugyan az elején sokat letettél az asztalra, az elmúlt 10 évben csak a kritizálás maradt, pedig számos alkalom nyílhatott volna arra, hogy itthon is kamatoztasd a sok világversenyen szerzett tapasztalatodad es rendezz jó hazai versenyeket. Szabad a pálya, szerintem bármikor bizonyíthatsz én biztos ott leszek.

Az iPhone-omról küldve