[Tajfutas] Sítájfutó OB infó február 18. - HALASZTÁS

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2018. Feb. 15., Cs, 18:05:59 CET

Szerintem a magas térdemelés a Klebo-nak is bejött az olimpián a
sprintben felfelé az emelkedőn amikor

állva hagyta a F. Pellegrinot a döntőben.

Amúgy Tomi a Borókán Te felelsz az si-ért, talán összehangoljátok a két
versenyt, igaz a MM. ígért szállítást

akkor én a borókáról kérnék, a léceket leviszem.

Most Skalkán remek a hó kb:80-cm, -6C, és örömömre több magyar
tájfutóval is találkoztam a stadionban.

Amúgy azért nem egyszerű a nevezés, mert szállást csak vadászva lehet
találni, vagy arany áron (Mátra).

Nekem Skalka közelebb is van, de biztos mentem volna az OB-ra a Tomival
beszéltük is.

Gyuri

Links:
------