[Tajfutas] versenykiírás vs. invitation

Márk Porgányi porganyi.mark at gmail.com
2018. Feb. 6., K, 12:51:30 CET

Sziasztok!

Az egyik levlistára elküldött versenykiírás után (direkt nem mondom melyik,
nem ez a lényeg) még az elolvasása előtt feltettem magamban a kérdést, hogy
mi az amiért menjek a versenyre.
Reméltem, hogy a választ meg is kapom miután elolvastam a dokumentumot.

Viszont nem igazán találtam válaszokat. Csak száraz adatokat. Amivel amúgy
egyet értek, hogy lennie kell. Mert különben nem tudnám, hogy mikor is van
a verseny stb.

Az egyetemen mindig azt mondják nekünk, hogy hiába van egy világmegváltó
terméked, ha nem tudod eladni, akkor nem fogsz belőle semmit keresni.

És szerintem erre kéne nekünk is a tájfutó versenyek rendezése közben
figyelni, hogy igazából az élményt adjuk el. A versenyzésnek, a természet
közelségének az élményét. Különben miben lenne más, mint egy egyszerű
edzőtábor?

Lehet, hogy ez valamennyi munkába kerül, de ne várjuk el azt, hogy a
versenyeinkre sokan fognak elmenni, hogyha nem teszünk érte semmit.
Szerintem az beleférne, hogy 1 órával többet foglalkozunk a kiírással és az
értesítővel. És amikor elolvassa ezt valaki legyen az az érzése, hogy hát
ezt a versenyt nem szabad kihagyni, és mintha már ott is lenne a versenyen.

Szerintem az angol "invitation" sokkal jobban körülírja, amire gondoltam. A
"kiírás" tényleg úgy hangzik, mintha csak adatok lennének benne.

Én sokkal szívesebben szeretnék ilyen kiírásokat és értesítőket olvasni.
Nektek mi a véleményetek?

Üdv,
Márk

u.i. a mellékelt email-ben volt egy ilyen reklám, ez tetszett is, viszont
szerintem ezt be kéne emelni a kiírásba, mert nem mindenki a levlista miatt
olvassa a kiírást.