[Tajfutas] Magyar OB eredmények 70-99-ig

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2018. Feb. 3., Szo, 22:16:45 CET

Sziasztok!
Elkészült az Magyar OB-ról 70-99-ig az adatbázis. Kérek mindenkit, aki
tud rajta tökéletesíteni (vagy hibát talál akár a legkisebbet is), az
írjon nekem.
A dobogósok, arany-ezüst-bronz színnel ki vannak emelve.
Akinek tudtam lány-férjezett nevét azoknak az eredményét összekötöttem,
de sokakét nem tud(hat)om. Ezekben az adatokban várnám kiemelt
segítségeteket.
A versenyek időrendben vannak egymás után a "versenyek"  bázisában.
Az egyesületeknél a "jogutód" kérdésébe nem mentem (még) bele, amihez
információk kellenének. Abban az esetben, az egyesület (hivatalos)
jogutód állománya összeköthető a kiindulási egyesület eredményeivel
(ahogy ez látható férjezett versenyzőink esetében).
Van lehetőség lépegetni az adatok között. Jó böngészést kívánok.

http://tajfutas.szieberth.hu/ob

Szieberth Péter
PVM