[Tajfutas] MapRun, kezdetben Szentendrén

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 27., Cs, 16:02:48 CET

Sziasztok,

Ki lesz az első MOBO pálya "tulajdonos", aki MapRun-osítja a térképét és
pályáit?

Üdv,

Janó, aki már a MapRun iskolaudvarokon belüli "bevethetőségén" töri a
fejét.

Milyen arányban lehet a diákoknak okos telefonjuk? Milyen személyes
adatokat kell megadni a MapRun regisztrációnál? Mit szólnának az iskolák
a szünetekben való használathoz?

Hogyan kezeli a rendszer a hibapontokat? Milyen közel lehetnek egymáshoz
pontok? (megjegyzés: Új szabály a sprint világversenyeken, egy-egy pont
nem lehet 25 méteren belül.) stb.