[Tajfutas] Drága versenyek vs drága térkép

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Dec. 20., Cs, 14:21:57 CET

Borzasztó volt. Ennyi össze-vissza szadgáló embert versenyen még nem
láttam. Magam is hatalmasat hibáztam. Többet is. Nem is mertem felrakni a
Route gadgetre. Viszont megnéztem a többiekét és megnyugtatott, hogy azon a
helyen más komoly tájékozódási múlttal rendelkező futók is elvéreztek.
Üdv
Kati

2018. dec. 20., Csü 14:08 dátummal Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt