[Tajfutas] Diákolimpa a sportág népszerűsítéséért

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 07:35:58 CET

Sziasztok!
A lehetőség nagyon régóta adott, hogy a megyei szövetségek amatőr
Diákolimpiát rendezzenek területi és városi szinten. Erre mind a korábbi
Diákolimpia versenyszabályzat (2012), mind a 2013 óta összevont bajnoki
rendszer lehetőséget ad. A 2012-ben részletes szabályozás volt, míg azóta a
az egyszerűsítés érdekében csak a lehetőség (bármilyen lebonyolítási
formának utat engedve) szerepel a szabályozásban.
Lehet, hogy akkor vagy azóta valahol rendeztek amatőr kategóriát, de az
biztos, hogy nem tömegével.
Üdv Mihók

Andras Zempleni <zempleniandras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec.
19., Sze, 7:09):