[Tajfutas] Ripszám Emlékverseny

BTFSZ tajfutas at btfsz.hu
2018. Dec. 17., H, 18:15:24 CET

Szia Boxi,

A szerintem a Ripszámon hosszú évek óta nem volt nevezési díj. A
térképért persze fizetni kell, de csak az előállítás költségét, és az
utolsó 3 évben ugyanaz, tehát megtanulható, felhasználható.

Korábban is gondolom, idén biztosan, a BTFSZ pályázott, nyert,  és ebből
fizeti a rendezési díjat, ami attól nem lesz több, ha nem BTFSZ tag is
indul, sőt ha nem MTFSZ tag, akkor sem :-)

A letölthető GPS útvonal jó lenne, ha ki lenne szalagozva, de idén
biztosan nem lesz. Az ötletet jövőre bevezethetjük, 4-5 gps útvonallal,
és azt választja ki előre, amelyiket akarja.

Gyertek egyetek zsíros kenyeret a futás után :-)

Üdvözlettel:

Mets Miklós

--
Mets Miklós BTFSZ