[Tajfutas] Milos Nykodym kifakadása az IOF ellen

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2018. Dec. 8., Szo, 16:29:17 CET

Szia Janó,

megtisztelő így Nykodymmel „egy lapon” lenni…nem is érthetik sokan…😊

Amúgy fel sem merült a szem védelme, mert az nem lett volna méltó a hajdani várvédőkhöz, a korhű tekintet odaveszett volna…

Máskülönben jogos a megjegyzésed, mert komoly lángja volt a puskapornak, amikor a vitézek által gyújtott kanócot a ravasszal szép lassan belehúztam lőportartóba.

Visszatérve Milos Nykodymre, egyetértek Vele, mert magam is kedvelem a fokozott koncentrálást igénylő sprintversenyeket, de talán többen vagyunk azok, akik az erdei élményekért kötöttünk ki a tájfutás mellett, mert az „AZ EREDETI”.

Üdv,

Fifi

T +36 36 312-701

M +36 30 471-1593