[Tajfutas] Route to Christmas 4

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 4., K, 15:55:42 CET

Sziasztok,

A tegnapi átmenet kifogott rajtam, mert  az elsőre kinézett megoldást
nem akartam elfogadni, mondván van ebben az átmenetben egy "csavar".

Nem volt benne "csavar".

Ma már gyorsabb és figyelmesebb voltam. A klasszikus megoldás a nyerő.
Azaz hogyan futunk bele egy völgybe és a másik oldalán szép lankásan
visszavesszük az elvesztett szintet, és nem kajáljuk meg a szintfutásos
kerülőt.

http://news.worldofo.com/2018/12/04/route-to-christmas-day-4-2018/

Ismeretlenül is gratula, Gönczi Zsuzsinak (TTE)

Üdv,

Janó, a virtuális edző