[Tajfutas] Smart TV és Live Orienteering ? off:))

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Aug. 29., Sze, 21:01:39 CEST

Sziasztok,

Van egy kilenc éves csöves Grundig, analóg 50 cm átmérőjű, színes
televízióm. (Már minden kör tojás alakú rajta.:)) Előtte egy Videoton
Infra Color  ékesítette a nappalit.

Tervezem egy Smart TV vásárlását. Jelesül talán ezt.
<https://euronics.hu/televiziok/lg-32lk6200pla-32-smart-led-full-hd-televizio/p/222388?gclid=EAIaIQobChMImb7z3emS3QIVybvtCh0xPAxBEAAYASAAEgJWHfD_BwE>

+ egy ilyen csodatávirányítót
<https://euronics.hu/termekek/lg-an-mr18ba-magic-taviranyito-fekete/p/221138>
hozzá.

Megnéztem a boltban a Netes felületét, ami egészen felhasználóbarát és
ezt weboldalak véleményei is megerősítik.

Hozzáértőktől kérdezném, hogy ezen a TV készüléken meg tudom-e tekinteni
a Live Orienteering <https://liveorienteering.com/#/event?id=5120>
oldalon élőben közvetített vagy régebbi versenyek filmjeit, GPS
nyomkövetést és élő eredményeket?

Ha nem menne közvetlenül, akkor a Tv-hez csatlakoztatott Laptopomon
keresztül megoldható-e az elvárásom?