[Tajfutas] Tájkerékpár Sprint OB Balatonalmádi - Vörösberény

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2018. Aug. 29., Sze, 20:44:15 CEST

Tévedsz Miki, a 0 időt a kiírásban közzé kell tenni. Szerintem a tervezett
pályaadatokat is illik a nevezési határidő előtt közölni. Persze egy OB
rendezőnek nem kell a versenyét hirdetnie, úgyis elmegy a mezőny. A kiírást
legkésőbb a verseny előtt 6 héttel kell megjelentetni, így még erre van egy
kis ideje Viktornak. Mindenesetre érdeklődéssel várjuk.

Sárika

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> (időpont: 2018. aug. 29., Sze, 20:24)