[Tajfutas] Szlovák-magyar Szenior Találkozó

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2018. Aug. 29., Sze, 11:14:03 CEST

Sziasztok!

A múlt hét végén a Karszt Kupán vettünk részt a Szilicei-fennsíkon, és ha
már ott voltunk, megtartottuk az idei Szlovák-magyar Szenior Találkozót.
Az eredményt itt találjátok: http://szeniorok.mtfsz.hu/

Udvariasan a vendéglátóknak engedtük át a győzelmet, szorosan 1 ponttal.

Azért meg tudom magyarázni a bizonyítványt: Az első futam volt a selejtező,
a negyedik a döntő. Pénteken és szombaton remek idő volt, de vasárnap
reggel leszakadt az ég. Kicsit mi is elgondolkoztunk, felmenjünk-e a
fennsíkra, de aztán győzött bennünk a lökött tájfutó...
Így érthető, hogy voltak olyan idősebb és kisgyerekes sporttársak, akik nem
jöttek fel a versenyre. Teljesen megértem őket! Így született az eredmény.
A verseny eredményei és route gadget itt:
http://karst2018.obkosice.sk/slovak-karst-cup-2018-en/#results

Köszönöm a részvételt!

Sárika