[Tajfutas] Kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Aug. 28., K, 23:00:16 CEST

Izraelben most éppen azt tárgyalja a Szanhedrin, hogy a szombati napokon
rendezett futball meccsekre (és remélhetőleg más sportágak rendezvényeire
is) ezentúl engedélyezni fogják az autóval vagy más járművel történő
utazást. :-)

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. aug. 28., K,
21:51):