[Tajfutas] Kérdés

Marosffy Orsi orsi at marosffy.hu
2018. Aug. 28., K, 21:45:23 CEST

Szia!

Ez mindig is így volt.

Anno az én szüleim is frászt kaptak, hogy inkább a Mecsek Kupára (vagy
Postásra) mentem, minthogy otthon zabáljak meg várjam a locsolókat, de
nekem ez természetes volt és tökre nem éreztem áldozathozatalnak :-)

Amilyen remek eredmények mostanában tájfutásban születnek, szerintem
nincs az a  szülő, aki ezt rossz néven venné, remélem, sokkal inkább
irtó büszkén gondolnak rá a sonka felvágása közben :-)

(És vannak szakmai szempontok is, ami alapján sokkal inkább helyes egy
Mecsek Kupát kijelölni válogatónak, mint pl. valamely 3SZ futamot.)

Üdv,

Orsi