[Tajfutas] Fwd: RE: [arak] jelentkezés a ROB és ORVB versenyekre

fentmariann fentmariann at gmail.com
2018. Aug. 26., V, 06:32:10 CEST

Saját Samsung Galaxy okostelefonról küldve.
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Stein Barnabás <steinbarnabas at t-online.hu> Dátum: 2018. 08. 25.  15:42  (GMT+01:00) Címzett: araktajf at googlegroups.com Tárgy: RE: [arak] jelentkezés a ROB és ORVB versenyekre
Szia Edit, én jövök a csajokkal, szóval lehetne egy váltó, akár felnőtt, de senior is. Ha Mariann, Te és én megyünk, akkor már meg is vagyunk valahányas senior váltó. Azt hiszem az egyéb (pl a felnőtt) opciókhoz még kellene embör… A szállításban 2 fő erejéig tudok részt venni. Dr. Stein Barnabásügyvéd/attorney-at-law/Rechtsanwalt/advokaat8000 Székesfehérvár, Vár krt. 23. I/6.Tel.: +36-30/237-7413; Tel./Fax: +36-22/310-010 From: araktajf at googlegroups.com [mailto:araktajf at googlegroups.com] On Behalf Of Kovács Edit