[Tajfutas] ROB kiírás - csak egy kérdés a rendezőkhöz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Aug. 25., Szo, 20:09:24 CEST

Eddig nekem fel sem tűnt, csak Kovács Péter levele kapcsán jöttem rá, hogy
a kiírás ominózus mondatát nem is értem. Kicsit szégyellem is megkérdezni,
hátha az derül ki utána, hogy mindenki más érti, csak én vagyok olyan
hülye, hogy nem értem.

Idézem a kiírásból:

"A Rendezőség a pontos versenyterepeket a 2018. szeptember 7-én megjelenő
versenyértesítő megjelenéséig nem teszi közzé, mivel szeretné ha a
versenyen mindenki lehetőleg azonos feltételek mellett indulhatna."

A kérdésem pedig az, hogy ha korábban tennék közzé a versenyterepeket,
abból miért, hogyan következnének a NEM AZONOS feltételek? A bűvös nyolc
nappal a verseny előtt történő közzététel pedig miként biztosítja az azonos
feltételeket?

Megjegyzem, hogy nekem személy szerint ez a kérdés nem annyira fontos, csak
egyszerűen mindig zavar, ha valamire nem találok logikus magyarázatot.

Üdv:
KG