[Tajfutas] OB átmenetek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Aug. 24., P, 12:02:22 CEST

Sziasztok,

Felüdülésképpen, ebben a nagyon forró időszakban, a pótszimból
kivesézését követően, merészen megküldöm csemegézésre -az ígért 1974 évi
ONEB helyett- az 1978 évi OÉB térképemet.

Mai napig az hittem, hogy "tök" utolsó lettem ezzel a mutatványommal, de
Szieberth Peti páratlan feldolgozása az OB eredményekről, helyére tette
a tévhitemet
<http://tajfutas.szieberth.hu/ob/eredmenyek?bajnoksag=O%C3%89EB&ev=1978#F19A>.

Ki gondolná ez alapján, hogy ez a fickó később még nyert pár éjszakai
bajnokságot.

Befektetők figyelmébe: július 30-tól 2%-ról 2,5%-ra emelkedett a Egyéves
Magyar Állampapír hozama. Talán, ekkor kell a régit eladni (ha van) és
újat jegyezni. Kibicnek semmi nem drága.

Üdv,

Janó, aki matekozik az iskolai feladattal

Szieberth Peti továbbra is várja a segítségeteket. Lásd. alant