[Tajfutas] Hungária Kupa pályák a RG-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Aug. 23., Cs, 17:47:24 CEST

Az igazi hiba az, ha hibázol, és nem javítod ki.

Nincs hasznosabb, mint felismerni, hogy tévedtünk.

Egy pillanat tévedése talán egész életünkre kihat.

A tévedés híd a tapasztalatlanság és a tudás között.

Tévedni emberi dolog, de azért velem is előfordulhat.

Amikor megismételsz egy hibát, az többé nem hiba, hanem döntés.

- Tudja, mi a különbség a tévedés és a **hibázás** között?
- Az, hogy bárki elvéthet valamit, de az hibává csak akkor válik, ha
elmulasztja kijavítani.