[Tajfutas] potszimbol

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2018. Aug. 23., Cs, 12:48:42 CEST

  Szia Gerzson!

Nem kell itt semmit szabályozni, még ellenőrizni is csupán minden
kategóriából egyet a biztonság kedvéért, mindössze egyre kell vigyázni:

mindig a legutolsó fájlból - amiből a térképet nyomtatjuk - kell
nyomtatni a pótszimbolt is. Így nem lehet eltérés.
A hibák forrása: a fájlok nevébe nem teszik be a készítés dátumát pl.
0801, 0804, 0823, stb. és egy korábbi már módosított fájlból
nyomtatják a pótszimbolt és a legutolsóból a térképet.

szabó laci

Idézet (Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com>):