[Tajfutas] (nincs tárgy)

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2018. Aug. 23., Cs, 10:59:16 CEST

Lujipapa, csillapodjál már le!

Engem is u.úgy érintett, mint mást, s a versenybíróság korrekt (bár sok versenyző számára szerencsétlen) döntést hozott.

Én inkább a tanulságot vontam le belőle: ha biztos vagyok abban, jó ponton vagyok, de a pótszimból mást mond, ezentúl elsősorban a térképi szimbólt nézem meg.

Tapasztalatom szerint a hibás pótszimból (sajnos) nem ritkaság, bár a versenybíróság, az ellenőrző bíró legtöbbször még időben kiszúrja. Most sem a pótszimbólnál történt az igazi hiba, hanem az F75 és az N55/N60 pálya szétválasztásánál, illetve ennek nem következetes kezelésében.

Egyetértve Marton Péterrel, ez „csak” egy játék, egy nagyon szép és jó játék, amit – ha elrontanak – bosszantó, de CSAK bosszantó, nem több.

Miksi