[Tajfutas] Nyílt levél

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2018. Aug. 22., Sze, 19:29:46 CEST

Kedves Miki,

Koszonjuk a tajekoztatast. Azert azt hadd jegyezzem meg,
hogy a "mintha" nem jatszik, en annyit irtam a honlap alapjan,
hogy "A fotitkari beszamolobol ..."

Valoban benne vagy, es valoban kicsi, ahogy azt mar korabban is
megirtam.

Az iskolaterkepeket illetoen, ez egy jo otlet. A svajciak a 2003-as VB
elott MINDEN iskolaba elvittek a tajfutast. Sot, mar az 1997-es svajci
OB-n olyan telefonkartyakat arultak, amin az elozo VB gyoztes noi valto
tundokolt. Ez utobbit nehezen tudjuk uberelni (bar azert ugye ott van
Mosa, Kati, Virag), de az elozot erdemes megprobalni.

Udv, Gyula