[Tajfutas] (nincs tárgy)

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2018. Aug. 22., Sze, 12:51:28 CEST

Véleményem, hogy a pótszimból a térkép szerves részét képezi (van verseny
ahol a térképen nem is található meg) - teljesen mind1, hogy van-e a
szabályzatban, vagy sem külön róla említés (Lajos miatt érdemes lenne ezt a
részt talán átfogalmazni köv. szabály módosításkor - bár azt írta, hogy nem
jön több versenyre ...).
Szerintem a rendezőség helyesen járt el, hogy emiatt törölte ennek a
kategóriának az eredményét - amit óvás nélkül is (tudomásom szerint)
megtehet.

Viszont a napi nevezési díj visszajár a hiba miatt, amit gondolom meg is
tett a rendezőség az egyesületek felé.

Mozsár