[Tajfutas] Nyílt levél

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Aug. 22., Sze, 08:55:40 CEST

Sziasztok!

Ez már ki van tálálva, igaz az átmenetenkénti rangsorolás új, bomba ötlet.
:)

"A TK pályán versenyzők egy összpontos térképet kapnának, ahol mindenki
maga dönti el, hogy melyik pontokat kívánja érinteni."

A Nyílt Lutri kategória, a jövő nyílt kategóriája.
Gyertek el Balaton Kupára és próbáljátok ki. :)
:)

A különdíj felét kérem.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>