[Tajfutas] a kínaiak már a spájzban vannak

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Aug. 16., Cs, 08:44:03 CEST

Igen, igen. Így van. Szerintem minden idejüket leköti a következő évi
munkaterv előkészítése.

Ez az idei: "Az Edzőbizottság idei évre tervezett feladatai: az edzők
nyilvántartása, továbbképzések szervezése és anyagainak nyilvántartása,
részvétel az edzőképzésben, szakmai anyagok készítése, javaslattétel
díjakra, edzőtámogatási pályázatok véleményezése." Copy-Paste.