[Tajfutas] V. multiNavigátor Sörvált-O OB értesítő

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2018. Aug. 13., H, 23:51:43 CEST

Kedves Mindenki!

Egy kinek jó - kinek rossz hírt kell közöljek veletek, és már nem tudom
halogatni a dolgot, különben komoly következménye lesz!
Történt ugyanis, hogy Sulyok Ábel, a Beerbusters csapat állandó
befutóembere, az Ábel&Ábel Ltd. egyike (sosem tudtuk, melyikünk melyik),
rendkívül jó sporttársam az idei évben nem tudja vállalni a Sörváltó OB-n
való rajthoz állást, így kénytelen vagyok erre az évre új társat találni.
Sajnos ezzel egy 6 éve tartó szimbiózis szakad meg (illetve a szívem, de az
most mindegy), azonban ez egy remek lehetőség annak a valakinek, aki
szintén egyedül maradt! Egy olyan váltó egyik tagját kaphatja meg a
versenyre, aki ebben a méltán közönségszámban az utóbbi 5 évben mindig
dobogón állt, azaz engem!

Hogyan lehetsz a csapattársam?
Elküldöd jelentkezésed *MAGÁNBAN(!)* a pinterabel93 at gmail.com címre, és
ennyi :)
Ugyanakkor a válogatás jogát megtartom magamnak!
Figyelem! A felkérés egy alkalomra szól, és ideiglenesen én is levedlem a
Beerbusters mezt, valamint a Ghostbusters indulót.

*Jelentkezési határidő:* mielőbb!!!

Szóval: párkeresőzésre fel! :)

Üdv,
Pinyő