[Tajfutas] pozitív kommunikáció

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Ápr. 27., P, 17:50:58 CEST

Kedves Orsi!

Elméletileg igazad van. Ha mindenki korrekt lenne, akkor az lenne a helyes
eljárás, amit írsz.

Nem egyszer tapasztaltam, ha csak a rendezőknek írok, az csak fölösleges
időpocsékolás, mert nem történik semmi, mégcsak nem is válaszolnak.
Ha viszont a listára írom ugyanazt, az inkább készteti őket arra, hogy
válaszoljanak. A másik előnye a listára történő írásnak, hogy általában
harmadik személyek hozzászólnak, vagy egyetértőleg, vagy ellenkezően.
Ezáltal valószínűsíteni tudom, hogy igazam volt-e vagy nem.

Továbbá:
A hibára/tévedésre való szóló felhívást nemcsak a konkrét rendezőknek
szánjuk, hanem más, későbbi versenyek rendezőinek is, hogy mire
vigyázzanak, ne kövessenek el mások is hasonló tévedést/hibát.

Nyomatékosan:
Ha a HOB-n elkövetett hibára gondolsz, az olyan durva hiba volt, hogy
szerintem nagyon is helyes volt, hogy erről sokan írtak a listán.

Végül:
A Spari esetében ígérem, hogy mindig ahhoz fogom tartani magamat, amit
írtál, mert benneteket teljesen korrektnek tartalak.

Üdv:
Gerzson

2018. április 27. 17:27 Balázsné Krasznai Orsolya írta, <bakrorsi at gmail.com>
: