[Tajfutas] Budapesti és Pest megyei Diákolimpia rajtlista hibák

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2018. Ápr. 21., Szo, 12:28:14 CEST

Sziasztok!

Köszönöm, hogy elküldtétek a  Budapesti és Pest megyei Diákolimpia
rajtlistával kapcsolatos hibákat ide a listára vagy magánban nekem.

Mivel én "csak" az éllenőrzőbíró vagyok, így kérlek titeket, hogy a további
hibákat, visszajelzéseket közvetlenül a nevezési címnek megadott e-mail
címre küldjétek - *bpdiakolimpia2018**@gmail.com <http://gmail.com>* -,
hogy az illetékesekhez a lehető leghamarabb eljusson, mivel nem leszek
folyamatosan gép előtt a mai nap, így nem biztos, hogy időben továbbítani
tudom. Az eddigi észrevételeket továbbítottam a rajtlista készítőinek.
Amennyiben a további levelekbe betesztek másolatba -  *peics.zsolt at gmail.com
<peics.zsolt at gmail.com> - *azt külön megköszönöm.

Eddig alapvetően két típusú hibát észleltem:

   - Az iskola nem stimmelt a gyereknél - ezeket javítják a rajtlista
   készítői.
   - Olyanok is bekerültek a rajtlistába, akiket a testnevelő tanáruk
   regisztrált a diákolimpia honlapján ( https://nevezes.diakolimpia.hu),
   de a gyermek edzője e-mailben nem nevezte be a bpdiakolimpia2018@
   gmail.com. címre. ( Ők azok a gyerekek, akiknek nem kell az országos
   diákolimpiára való bejutáshoz a megyei selejtezőn indulni, pl.
   aranyjelvényesek, de ahhoz, hogy indulhassanak az országoson, a Magyar
   Diáksport Szövetség honlapján regisztrálni kellett őket.) Ezen gyerekek
   benne fognak maradni a rajtlistában, úgy tekintünk rájuk, mint ha üres
   helyek lennének. Nem akartam egy újabb sorsolást és a rajtidők megkeverését
   az utolsó pillanatban, esetleges újabb hibákat generálva. Kérem fogadjátok
   el ezt a döntésemet!

Peics Antal Zsolt
Aladár

A Budapesti és Pest megyei Diákolimpia ellenőrzőbírója