[Tajfutas] HOB 2018

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Ápr. 21., Szo, 07:46:48 CEST

Sziasztok!

Túlságosan hatásvadász lennék, ha most azt írnám, hogy igen. A Balaton Kupa
visszafizetné a nevezési díjat.
Legközelebb meg utaljátok át. :)

De ha már megkaptam a szót:

Miért volt az, hogy bizonyos pontok lakatolva voltak, valamelyikek meg nem?
A rendezők sejtettek valamit?
Mi lehet az oka, hogy a falu főutcáján becsületkasszás vásárlások egész
sora, az erdőben meg lopnak?
A három pont három gazda területén volt. Hárman akarták egyszerre
megmutatni, hogy ki az úr a területen?
Akik csak gesztenye éréskor vannak itt, vagy akkor sem, de egy tájfutó
versenyre biztosan megjelennek.
Vajon a tolvaj, miért ment el sok pont melett, ami az út szélén virított,
be a hármas zöldbe?

Arról nem szól a jelentés pl, hogy a verseny előtt fél órával (nem 1-2
órával) beérkező felvezetőnél kiderült, hogy a dobozok rosszul vannak
programozva.
Az ellenörző bíró is elég szűkszavú ebben az esetben.
S most hiába várjuk a rendezők tájékoztatását.
Az is vicces, hogy ezeket a híreket a nyílvánosságnak szánt oldalon lehet
elolvasni és nem mondjuk az egyesületi levelező listán.

Orsi kilépett a hallgatunk bölcsen a döntéseinkről elnökségi tagok sorából.
Köszönet érte.
Már sokszor felmerültek itt a listán ilyen jellegű kérdések, amire nem
kaptunk korábban választ.
Miért érzem mindenki felett álló testületnek az elnökséget, akik nem nagyon
foglakoznak a pór néppel?

Miért nem szedi be az iroda a 10+8% -ot a rendezőktől?

S a kérdéseim ez esetben nem költőiek.

Tisztában vagyok vele, hogy tájfutó versenyt rendezni nem leányálom.
Mégis sokan megtesszük.

Folytatom mindjárt.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>