[Tajfutas] HOB 2018

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Ápr. 20., P, 14:22:02 CEST

 "továbbra is egyetértve  értetlenül bámulom azt a tapintatot,"
Hát igen, a közbeszédben nem ehhez vagyunk szokva :-(
Én még büszke is vagyok erre a mikroközösségre, hogy nem kezdtünk el
anyázni!
Persze ennek két praktikus oka is lehet:
egyik, hogy aki rendezett versenyt tudja, nem lehet minden pont mellé
pontőrt tenni, így tünhet el pont. (lehet hogy ez itt egy speciális eset,
de eset) és akkor a versenynek annyi
a másik, hogy azt gondolom, sejtem, remélem, hogy az élversenyzők nem
tudnak egy megismételt HOB-ra felkészülni, az ismétlés a hobbysportolóknál
elmegy, de egy éves edzéstervbe nem fér bele. Vagy tévedek?
MM