[Tajfutas] HOB 2018

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2018. Ápr. 20., P, 08:59:01 CEST

  Eldöntendő kérdést nem teszünk fel így, mivel mindenki másképp érti:

HATáROZAT (34/2018.): Az MTFSz elnöksége NEM kötelezi arra a 2018. évi
Hosszútávú OB rendezőségét, hogy az F/N 18A, 20A és 21A kategóriákban
elindult versenyzők egyesületei részére fizesse vissza a nevezési
díjat. IGEN: 1; NEM: 6; TARTóZKODOTT: 1; NEM SZAVAZOTT: 3.

​Szerintem, mivel a nem szóra 6 nem szavazat volt, vissza kell fizetni
a nevezési díjat.

​szabó laci

Idézet (István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com>):

Hivatkozások: