[Tajfutas] HOB 2018

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Ápr. 20., P, 08:28:11 CEST

A sztoriban még az a bicskanyitogató, hogy sokan kifizettük a pénteki
szállás díjat - oké, nálam a kényelem és a praktikusság volt a fő indíték,
más, vidéki egyesületnek viszont muszáj volt pénteken leutaznia - az
egyesület kifizette a nevezési díjat, és a végén még csak nem is futhajuk
újra... hát ezt versenyzőként (és pénzt beleinvesztálóként) igen-igen nehéz
megemésztenem, úgy hogy ennek a szituációnak messze nem én vagyok a
legnagyobb vesztese. Lehet még tovább alázni egy közkedvelt OB végső
ravatalját?

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. ápr.
20., Pén 7:55):