[Tajfutas] Válaszút előtt a szenior HOB (hosszú)

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2018. Ápr. 17., K, 13:17:50 CEST

Sziasztok!

Régebben már írtam a HOB kapcsolatban. Fifi felvetéséhez, hogy hosszú
regenerációt igényel a versenyforma, azt tenném hozzá: komoly
felkészültségnél ez kevesebb. Visszaemlékezve: jobban örültem volna
azért 140-145 perces győztes időknek.

Úgy gondolom a tömegrajtos HOB nincs jövője. Pont a lényege van kitépve
gyökerestől. A táv egész hosszában a koncentráció és a (magunkkal való)
küzdelem, az erőbeosztás és taktika miközben egy-egyre fáradunk.
A pillangó pályákról meg annyit: nem minden terep alkalmas rá.

Az is kézenfekvő, hogy sportágunkat anyagi megfontolásokból a
csapatversenyek felé tolju(á)k el.
Ne rágódjunk. Ez van.
Másfelől engem nem befolyásol, ha a "király" kategóriák más versenyzési
formában versenyeznek. Miért befolyásolná ez az én versenyzésemet-futásomat?

Szieberth Péter PVM